ifall ifall ifall om

det förra var så stort att det förtjänade ett eget inlägg. SJU GICK JAG UPP! klockan åtta var jag på global och började jobba. tror ni jag mådde bra? nånstans? nej. min kropp är inte van vid sånna tider haha. men jag jobbade i tre timmar iaf så lite blev det. sen kom annis som jag inte träffat på hela sommaren (hon har varit i peru. vem sa avundsjuk?) och vi satt å prata om allt möjligt, det va väääldigt trevligt!
efter det gick jag på körskole-möte-grejsimojs, snart börjar jag övningsköra!! taggad trots skräck videosarna dom visade på när folk kraschade, wear a belt people! nejdå, fast jo.
imorn är planen att jobba och sen träffa tildan, nu är planen att komma på en plan. blir bra!
PUSS Å KRAAAAAAAAAAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0