ungefär

hejhejhejbloggenochallasomläserden.
idag kände jag mig duktig för innan klockan slagit halv två var jag hemma och hade redan hunnit med skola+fg, hur bra?? bra.
HALLÅÅÅ NÄR BÖRJADE HÖSTEN?! trodde i början att det var en lite period och att det skulle bli varmt igen snart men börjar tvivla på det, det är höst nu? i think it is. men det är fint det med, höst är mysigt! gosiga halsdukat, varma vantar, å sånt. kom just på att mina yber underbara mys vantar är borta, åh orkar inte med min slarvighet.
ikv kommer mats hem efter sin senaste resa, usch vad han ska resa. positivt är ju ändå att jag ska följa med på nästa långresa, kommer bli awesome.

p.s. räcker det inte med fredagsmys-reklamen nu? hur länge har den gått egentligen? d.s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0