........göteborg

när vi kom till göteborg hittade vi ingenting, men vi frågade, fick vägvisning och fick höra att dom hade kulturkalaset den här veckan, det är typ en massa aktiviteter, artister osv hela tiden, hela veckan. hur tajmat?!?
så vi tog en tidning på hotellet där vi skulle sova och skulle kolla upp lite vad som hände vart och när och så ser jag att José González spelar på kvällen. imagine. my. surprise. (och typ glädjeryck). alltså ja. men det var tidigt fortfarande så vi gick och åt lunch, tog spårvagnen till liseberg, stog i kö typ 50 min på varje grej (men vi åkte alla störda berg o dalbanor, fattar fortfarande inte riktigt hur jag vågade) och sen klockan sex sprang vi till spårvagnen och åkte tillbaka till vårt hotell för josé spelade på en stooooooor scen typ precis utanför.
så där stog jag, helt oplanerat, helt otippat, och lyssnade på jose när han sjöng och spelade tillsammans med en orkester live. förstår ni känslan?!?!? nja. men ni förstår att det va underbart. efter det såg vi en massa stand up och senare lite carola innan vi gick tillbaka till hotellet och dog i dom underbara hotell-sängarna.

allt var mycket roligt, mycket lyckat, mycket trevligt, det var mycket. tror inte jag lyckades förklara dagarna så bra men dom var toppen iaf. nu ska jag snart bomba med en massa mobilbilder. puuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0