godmorgooon

nej, inte god morgon. men jag sitter i pyjamas fortfarande det känns så haha. mina fina har nyss åkt efter en väldigt bra dag/kväll/natt/dag. igår såg vi shutter island med leo, vi pratade så mycket att vi förstörde filmen lite men den är ändå  awesome. leeeeeeeeeoooooooo!!!!!
nu måste jag packa, duscha, äta och sen rusa till tågstation för idag åker jag till min syster i estocolmo. imorn åker vi till göteborg och är där några dagar. jag är taggaaaaaaaadd!
men nu måste jag verkligen hoppa in i duschen, annars kommer jag inte hinna göra nånting. vi hörs om några dagar, pusspusspusspussssssss

Kommentarer
Postat av: Christianjeanett

Lively, fresh and designer work - really like the natural themes, and the website is cool! Worth a visit!

2011-01-03 @ 10:40:45
URL: http://christianjeanett.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0