???????

vänta alltså.. va? ska det där betyda nåt, till mig? jag tror inte det, men ja det är lite förvirrande ändå. äsch haha nej. nej.

igår var en jätte rolig å mysig kväll,natt, men jag vet inte jag har varit lite borta på sistonde. ingen aning varför och det är skitskummt. jaja det går väll över snart. idag gick vi upp vid tolv, åt en massa flingor och sen gick vi ut och cyklade runt lite. slutade med att vi gick in igen, satte oss i en mysig soffa och tittade på film tills jag va tvungen att åka hem å äta.. ...grillat<3<3<3<3<3

nu är jag helt död för jag sov ca 4 timmar (max) inatt men det är okej. för om 10 min börjar himym - ja, det förtjänade tjocka bokstäver!! pusspusspussssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0