ah.

jag har ont i magen. fast bara lite, åt för mycket polly (anteckna!!!!). ikv har varit en fin kväll. imorse hade jag min första dag på callis. det ska nog bli bra (rätt inställning måste vi ha!!!). jag är glad, jag blir glad av fina människor. som är äkta och inte som alla andra. sånt är bra. ja jo. sen blir jag mindre glad när folk är dumma i huvet, men det är okej dom får va hur dom tycker känns bra. tänkte skriva nåt mer men glömde (så ovanligt i snorklig ton).
JAG ÄR SÅ HIMLA VIRRIG. herregud get it together woman. nu räcker det med osamanhängande konstiga texter. gonatt. eller nej hejdå bara.



jag orkar inte. det hade kunnat bli bra ju. men okej fuck you (i så o-bittert tonfall det går)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0