60% klagande

jag mår så illa just nu att det känns som jag är döende. helt seriöst, magont/kramp/känslan av att nån trycker så hårt dom kan på min mage är inte okej. nånstans. äckelmage. det känns som det ligger en hel melon där och mosar sönder magen inifrån, fick ni en fin bild nu? draging you down with me.
nej jag ska inte klaga mer på magen, inte på vädret heller (regnregnregn) och inte heller på alvedon som funkar.. ingenting. jag ska gå till bussen och åka ner till stan för å möta upp mansi, gå på stan lite, klaga till henne lite, äta lite mat och lyssna lite på gatumusikanterna. det blir nog bra, sen ska jag försöka få med henne på nåt som jag är smått beroende av. (kan inte skriva här ifall hon ser. heheee).

det var allt för mig, tack o hej puss på dig (rim är allt bra).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0