10101010

idag har jag jobbat från 10 (<--om det gick att skriva stora siffror som det går med stora bokstäver skulle jag gjort det där, 10 är för tidiiiigt när man inte hunnit sova) till klockan 18, så det känns bra, jag känner mig duktig.. sen när jag kom hem väntade spicy, det kändes också bra. allt känns bra just nu!!:):) nu ska jag pärla med min lilla lilla lillebror, klistra fast nåt fint på min data, spela lite piano och sen sovaaaa för imorn ärde jobb igen.
jag ska göra en top tio lista om nåt som en hyllning till att jag var på jobbet då idag, i nästa inlägg för jag måste komma på vad den ska vara om först, PUSSPUSS

så jävla beroendeeee.
exta<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0