TÖNTIGT

kom på att jag börjar 11.20 imorgon. känns dumt att jag varken utnyttjar mitt 30kmv (jag vet inte ens hur stort det är egentligen??? källa; pappa mats) stora rum eller min sovmorgon. haha alltså ja nu förstår ingen vad jag menar med det och jag vet inte om jag orkar förklara för jag kanske inte borde skriva i denna bloggen alls egentligen.
men jag är väl påväg tillbaka! med mitt blogg-krigande. hehe. det jag menade var att när man har en fin sovmorgon och ett mysigt rum borde man göra något fint/mysigt/trevligt/asvärt/pepp av livet. själv eller i sällskap av någon, men något värt! jag är väl halvvägs med podcast-lyssnande och "får vi följa med?"-kikande trorja. det är ju liksom värda saker att göra så att säga.

haha okej det är kväll och jag är pepp "nu ärde kväll och jag är så pe-epp" (jag kommer-melodin). så det det kommer väl komma mer ord och texter och persikoväsentligt snart. fast jag sa att jag inte skulle. have some pictures.



jag växlade mellan att bli arg på min alldeles för långa lugg/leka hamster/vara för cool för webcam genom att göra det mest ocoola någonsin (se sista bilden, blir nästan irriterad på mig själv. med kärlek till töntighet)
. allt tillsammans med någon slags puckelryggshållning man får av att fota i sängen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0