som sagt, jag KAN INTE vara kortfattad/koncist/effektiv

JAG ÄR INGE BRA KORTFATTAT! Jag behöver ord för att få igenom min charm. Hallå. Ogenomtänkt #twitter. Hashtagar även allt i livet. nähmähndetärvärt.
SAKNAR PARIS SÅ JAG DÖR. Älskar lasse så jag dör. Dör hundra gånger om av diverse saker. Exempel; skägg och lakritslukt. Vissa har en konstig charm över sig.

Dekadens är ett så himla fint ord. Det är så vackert dekadent. (Mahahha you don't say?).



LASSE TAR MITT HJÄRTA om och Om igen. Så pricksäker att jag inte förstår. Går det? Kan han vara så bra? Det måste vara en självdistans där som är fin om han kan pricka livet så rätt? Eller ett undermedvetet med IQ 198978794. FÖR DET ÄR FYSISKT MÖJLIGT OCH ÖVERSKRIDER INTE NÅGON SLAGS POÄNGGRÄNS PÅ IQ.

Lars Winnerbäck – Jag har väntat på ett regn

jag har väntat på ett regn jag kan förlora mig i, jag hör ett hjärta som slår.
inatt har jag bett för stunden dimman drar förbi, för en välkommen vår
vi gick långt här du och jag, kanske så långt vi kunde gå, kanske fanns ingen ärlig chans för oss.. men jag ser det inte så.
jag har spridit lite värme, jag har spridit lite frost, jag är varken hjälten eller boven. jag är bara lite lost
har du sett nån i ögonen? jag hittar inte dit, jag kan inte reglerna i spelet.. men du får gärna komma hit.
nu smakar jag försiktigt, skiljer varmt ifrån kallt. jag måste lära mig från grunden, jag måste omvärdera allt.
du är svår att leva utan
jag är svår att leva med

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0