diverse

hej! jag har varit för upptagen/stressad/övrigt för att orka minnas min blogg. idag tänkte jag en massa skriv-värda saker jag tänkte skriva (ha-ha) men det hann/orkade jag inte. så, så länge! tills jag vaknar, lägger jag upp ett utkast som bara hann bli ett utkast. ja. puss!

hallå. HALLÅ! imorgon ska jag ha min jeansjacka. bestämde jag nu. fan vad fett. FAN VAD FETT.
det är vår. då blir jag lycklig. otroligt oprovocerat (men ändå provocerat, av våren) lycklig så jag trallar och skrattar och dansar och kikar in i folks ögon extra intensivt utan att tänka på det. fint som snus (har aldrig förstått det uttrycket, är snus så himla fint eller är det ironiskt med tanke på att snus ser ut som jord?).
det är värt å vara extra intensiv som jag varit idag, dock inte bara pga våren utan också efter ett stort intag kaffe utan mat på hela dagen. man känns bara så mycket bättre. kramar blir finare, doftpustar blir godare (när de är goda, när de är ogoda blir de inte godare..), skratten blir närmare och självnöjet blir mer tillfredsställande.

livet e gött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0