we like dancing and we look devine

David Bowie – Rebel Rebel
kom precis hem. ville säga Hej! till bloggen så som jag vill ibland.
ville inte skriva något värt, det var en fin kväll med hanna och micke som födelsedagsbarn. de fick fina presenter som matchade!! haha otroligt bra. sen rå? det var himlans bra, en massa fina människor som är fina och får en att må bra och sånt eftersom de är ju så himla fina. nu skrev jag fina typ tre gånger i en mening men klockan är mikket så jag tycker inte så mycket bättre förväntas av mig. men nu är jag astrött och ska däcka i min underbara säng.
däcka skiver jag för jag verkligen däckar. varje gång jag ska sova. ramlar ner i sängen och somnar innan jag hunnit somna höll jag på å skriva. men ja, så är det väl nästan. pussar och kramar å hoppas ni mår bra och blandar å - och - & som synonymer på samma ord. det är ju ganska värt som så mycket annat!


Kommentarer
Postat av: Anonym

haaahaaaha alltså jag är en blåsfisk idag

2012-01-15 @ 12:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0