wazzawazzawazzawazza MVH personen som inte kan sluta kötta med bilder he-ehe

nyss hemkommen från fin afternoon tea-teater med talangfulla män. det var andra gången jag såg denna fantastiska sak till föreställning och den handlar om tiden, livet, lite så och hade musikinslag strött lite här och där med (som sagt) otroligt talangfulla musiker. SÅ HIMLA BRA. kan det bli bättre? ja. ja det kan det. när man får jättegoda scones och te/kaffe under föreställningen. värt.
nu har jag gått runt här och halvskrikit små klagoljud över saker som; ackord jag inte kan på piano, ruffsiga kalufser, stämmor som försvinner, perfekt friserade kalufser, ovärda blickar och lite livet i största allmänhet. men det är bra! har ju scones och kaffe i magen och då är man glad. och nytt läppstift på läpparna och då är man glad. hehe hoppas ni mår bra! puss

(igår fick jag höra att jag var lättroad. ja det är jag, insåg jag då. det är inte så relevant men jag tänkte väl lite på det i samband med den roande bilden här under)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0