i'm in the sky

nu när jag har fått det traditionella måndagstipset ur vägen så kan jag äntligen skriva lite värda saker.
nej det var inte så mycket någonting alls rätt i den meningen. måndagstipset är ingen tradition. och jag tänker inte skriva något mer värt nu heller. fast det beror ju på hur man ser det, "allt är relativt" (bra uttryck när det inte missbrukas som jag just antagligen gjorde). men måndagstipset kanske ska bli en tradition rå. det är ju kul med tips å sånt.

måndagar är det bra å vara måndagsfin för då känns det ju inte lika tråkigt/trist/grått/måndagligt.
det är bra att promenera för att bli glad/friskig (det är så friskt och bra ute, alltså. vädermässigt) och så ärde fint ute
det är toppen att vara med finfina männisor som får en att skratta/le/bli varm i hjärtat/dansa/sjunga och äta bullar med dessa. vardagen till trots
ha en rosett i håret (se bild1)

det är mindre bra/kul/produktivt att

försöka vara nyttig, på en måndag, det klingar liksom fel
se two and a half men och tycka det är kul. rose är ju cool! idag.
tänka på alla hjärtans dag som är runt hörnet, nerå men det är kul med hjärtan och dagar och sånt. kul.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0