no cars go

Dag 2 - Morgonrutiner

mina morgonar ser ut ungefär såhär om jag börjar, let's say 08.30;
06.22 alarm i form av "drive my car"
06.26 alarm i form av "bye bye baby"
06.30 alarm i from av något standardoljud som finns på mobilen
07.13 inser att jag har försovit mig, gör peace med tanken att jag inte hinner promenera till skolan
-äter frukost i badrummet samtidigt som jag kletar på smink
-springer ner och drar ut några kläder samtidigt som eyelinern torkar eftersom jag ändå inte kan göra nåt annat i ansiktet då = TIMESAVER
-har stressat så mycket att jag börjar bli klar långt innan jag behöver gå, tar det lugnt
-tog det för lugnt, springer allt vad jag har till bussen
-sitter på bussen. mission accomplished

eller så kan jag faktiskt vakna i tid och ta en fin promenad till skolan vilket är skönt. men i helhet är mina morgonar mest bara effektiva så jag hinner med allt fort och kan gå upp senare, funkar ganska bra här. funkar pritti goud

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0