instagram, slumdog millionaire och BEN HOWARD och så. kul(t)

hej hejhejhej hejhej och yo. fast utan yo, det var inte så seriöst som hejen.
i helgen har jag haft kul. himlans massa super kul och lite spontan-mys vilket resulterade i att jag fick mitt mobilbatteri att räcka i tre dagar. detta, kanske inte låter som en särskilt stor prestation men med en tjockis htc så är det lite av en prestation skulle jag vilja påstå.
en bitter sak med helgen är att jag inte har instagram. what the cuss. då kan man ju inte ens följa folk som har det = :(. har aldrig förstått charmen med sånt förut men malin visade mig den lite omedvetet. vi såg också fantastic mr fox (därav ordet "cuss") som var en av dem bästa och finaste filmerna jag någonsin sett. så fantastiskt bra. sen såg vi beautiful mind och den var också så himlans BRAAA. åh. jarå. så sov vi till Feist – Comfort Me och Ben Howard – The Fear (upptäcker nu när jag lyssnar igen i vaket tillstånd att han är så sjuktsjukt bra) så det var med andra ord asbra. (lärde oss också hur feist egentligen uttalas. vi har båda sagt fel förut. men man får)

i fredags mös jag med frida och pratade i sömnen. asirriterande att jag säger saker när jag halvsover som jag inte är medveten om meneeeh vad ska man göra. vi såg på the voice sverige och skrev över ola för ja, han är ju ola. nu har jag på mig världens sötaste blus som jag lånat av henne. hoppas ni också haft en fin helg?!? nu ska jag försöka läsa mig igenom 380 sidor av dålig bok på engelska. wish me luck och styrka och så vidare. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0