with the stars up above in your eyes

skrev ett inlägg om mitt misstycke över taylor swifts konstigheter (älskar den riktiga country-mannen som satt där med cowboyhatt och allt) och sen bruno mars nominering i samma kategori som bon iver på grammy-galan men jag är för oinspirerad för att skriva något ordentligt och tog bort det. (vill dock tillägga att det enda som håller mig kvar vid galan är paul mccartney som spelar om typ 10 nummer, finis!).

livet är fint men jag är för trött!! åååheee. irritert. imorgon ska jag klippa mig, då kommer jag bli pigg. av skräck. men alltså. det blir nog bra! i brist på inspiration får ni en fransos:



varför lägger hon bara upp bilder på gubbar???
undrar ni nu. det är män. svara jag då. da real deal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0