i'll be your emmylou

plottrig blogg! så det kan bli ibland. har väl tyckt det varit kult å uttrycka sig med bilder.

alltså hallå! (ja hallå vem är det? oh. classic.) det är vänner på tv. det är så himla bra. monica och richard har reunoin-ats och är kära igen trots att han har rakat av sin mustasch. det, mina vänner (ha-ha no pun intended), är en riktig man. tom selleck. chandler är bäst och roligast som alltid. och joey pratar om sin kärlek till The Shining vilket har gjort att jag älskar honom mer än någonsin.
"what's so great about the shining?"
"no. the question should be "what is not so great about the shining?" and the answer, is nothing".

på andra punkter än serien vänner satt jag nyss å kika på skavlan (bra!!!) för det är det, och bara det, man gör när man är sjuk. tittar på tv. i vilket fall var first aid kit där, dem som jag varit så nyfiken på men inte tagit mig tid att lyssna på. ÅÅÅÅÅÅÅÅH VAD DUKTIGA DE VAAAAAAR. asbra. assöta. asvärda i största allmänhet.

First Aid Kit – Emmylou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0