hej, melodifestivalen!

under melodifestivalens första deltävlings repris tänkte jag såhär.
varför ser marie serneholt ut som agnes gjorde förut i melodifestivalen? med guldgrejen-jumpsuiten (som jag förövrigt inte fattar grejen med? okej vi vet att du har en snygg kropp. meneh. ahaokej). awkward ju.

ana gina säger "allting torsten flinck gör blir jättestort" och dagen efter står det överallt om hur han tog henne på rumpan (klappade!). uppmärksamma kvinna! (lät bittert men tyckte mest det var ovärt hur alla kände behovet om att skriva om torstens klapp när ana gina antagligen inte bryr sig så mycket själv).

HELENA BERGSTRÖM
ÄR ASGULLIG I MELODIFESTIVALEN. äntligen, helena, efter alla gånger jag sett "livet är en schlager". hon är så himla söt.

alltså.. sean banan.. börjar det inte gå överstyr nu? detta är inte riktat till honom utan till melodifestivalen.

THE MONIKER
ÅHÅHÅÅH BÄSTA FINA DANIEL. bäst. han gick förbi mig i somras när han var på skansen och sjöng. ja, jag var alltså bara några decimeter från hans - då- enorma skägg. han var duktig i melodifestivalen tyckte jag men tydligen inte svenska folket. wattafak.

afrodite
är också så himla söta. jag tror jag delar upp deltagarna i två kategorier. 1. ni är söta och bra och duktiga och jag kan titta på er i melodifestivalen. och 2. ni förstör bara hela grejen huehuehue och är anledningen till att melodifestivalens dekadens.

jag borde väl ha någon tanke om loreen också men alltså. jag förstår henne inte riktigt. tyckte dock det var charmigt hur hon sa "jag är inte så kaxig som jag verkar" eller något i den stilen. men av kategorierna hamnar hon defenitivt i ettan!!!

det var det. nu ska jag fortsätta dö i min säng och sluta skriva på min blogg /sadsad.
pussar!!
(inte riktiga, skulle ändåså bara nysa)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0