achoachoachoaj

Dag 5 – 10 faktapunkter om mig själv & en nytagen bild på mig

1. AAAAH MIN NÄSA GÖR SÅ SJUKT ONT! mvh tjej som har blivit borskämd med friskhet i livet (=är ej van vid att vara sjuk).
2. jag tycker om att titta på film och har någon slags talang som är att jag alltid förstår vad folk pratar om för film utan att de själva vet det. tex "alltså.. det var plastträd trorja och.. på en flygplats..?" -ja det är the terminal. typ så.
3. jag har kommit fram till att ödmjukhet är det ABSOLUT MEST ATTRAKTIVA HOS EN PERSON. någonsin. detta är ett absolut.
4. frukt är frihet!!! nejmenalltsåe. jag älskar frukt!!
5. det är fint å se saker från nya perspektiv tycker jag, lite nya tankar och så. bra!
6. idag har jag sett på naturkanalen om kafferbuffeln i sydafrika, asintressant (på riktigt) och sitter nu och tittar på mello reprisen. ja jag skrev just mello ist för melodifestivalen.
7. jag har aldrig färgat håret! #funfact
8. jag tycker att john lindqvist ajvide (jaaaja ajvide lindqvist </3) är otroligt bra och älskar i största allmänhet bra författare (vilka som är bra är ju subjektivt men alltså. enligt mig pratar vi ju här!).
9. jag borde antagligen inte skriva i bloggen när jag är sjuk å hjärnan arbetar emot mig.
10. därför ska jag sluta nu. efter ett melodifestivals inlägg. ja! hejdå (det här räknas ju egentligen inte alls som en punkt.)

Cat Stevens – Wild World - Demo Version

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0