but you don't see me standing here (I just came to say goodbye)

ex på inspirerande människor på onsdagskvällen (haehue fick tänka efter vad det var för dag, allt bara händer ju):

http://www.myspace.com/andreastengblad


så himla sööööötaaaaaaaaaduktiga


allan edwall och björn gustafson. HALLÅ


hasse alfredson och tage danielsson


galenskaparna + after shave


monty python

august strindberg!!!!!!! (i strindberg-mode detta strindberg-år)

de inspirerar mig ikväll tycker jag!! hehe kul att typ 75% av dem är komiker
(dåligt att det bara är en kvinna. får ta igen det senare)

Kommentarer
Postat av: fiskefrid

svenskar <3 detta inlägg tilltalade mig (men för all del, jag älskar de som handlar om utländska människor också. Jag lär mig så mycket då! Det är jättetrevligt!!!!!)

2012-02-16 @ 07:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0