sluta vara så övertydlig, jessica

Nä, vi sitter inte i Paris på ett kafé
Inte på en nattklubb eller bar i S.t Tropez

är jättetrött. men det var lätt jättevärt för jag har varit på måndagsmys bio med min fiski. såg hamilton. älskade mikael persbrandt. livet är gött, med andra ord?!
imorgon ärde alla hjärtans dag, tänkte bara påminna ifall ni glömt (det är lätt å missa liksom) och på torsdag planerar jag att klippa mig. planerar. hm. ja det ska bli spännande.
PUSS

p.s. ibland är livet lite extra komiskt och roligt (det är ju nästan alltid det till någon grad, men ibland ärde extra) och det är det nu. då ska man våga skratta och välkomna tok-osv, för det är ju kul. "livet är förjävligt, det blir inte underbart förrän du begriper dess humor", som en klok människa en gång skrev på sin blogg. det är en sån där värd tanke. d.s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0