du måste få din julklapp snart också!

hej! idag är jag tillbaka! eller nåt sånt tror jag. känner mig lite stressad över diverse som jag inte vet var jag ska börja med men det brukar lösa sig när man väl börjar någonstans.
blir lite frälst av all fin musik som jag pratar om konstant SOM TEX en musiker jag såg+hörde i cirkus cirkörs föreställning "undermän", han heter andreas tengblad och är sjukt värd om man vill gå och bli kär, tror jag länkade till hans myspace förut när jag pratade om inspirationer och hade mig.
i lördags var jag och lite andra trevligt människor hos viktor och eftersom andreas kullbergs (den andra musikern jag hypar över. alltså det är inte lätt när alla heter samma sak.) skiva låg i min väska satte vi på den. åh då mådde jag bra. det är så himla bra med fin musik som får en att säga rakt ut "nu mår själen bra". då är det bra musik. kanske borde döpa mina barn till andreas och hoppas att de också blir begåvade. (den teorin håller inte så jag kanske inte ska göra det ändå)

pussar och kramar


p.s. jag vill jättegärna åka till london eller paris. nu. "åh vad du inte är världsvan som bara kan huvudstäder". jag vill ändå jättegärna åka till london eller paris. nu. d.s.


så här ser jag ut nu mer lugg utan smink. DEN ÄR KNÄPP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0