världen. utanför. brinner.

Kollar på min blogg för ett år sen, saker var väl lite olika men så dum var jag nog inte, kommer bra överens med det jag skrev då liksom. Tex avsaknaden av saker som är hardcore i livet, inte fasiken finns de i närheten! När hardcoreness kommer till livet, då ska jag andas. Var lite dryg ibland kanske och så, men det är jag väl fortfarande. En sak är dock konstant (som summan av lasterna), och den ska jag ta tag i nu. (OCH SÖTA MÄNNISKOR KOMMENTERADE MIN BLOGG MED SÖTA SAKER! HALLÅ! PERSIKAN BEHÖVER FORTFARANDE SOCKER SÅ SLUTA INTE). PUSS och godnatt!


little darling here you come again knocking on heavens door. you can check in any time you like, but you can never leave. i never thought you were a fool but darling look at you.
"tilliten handlar om att våga ge allt till personen och veta att den kommer ta hand om det. om dig."
"wounded rhymes, mend them all night long, the stardust is the best glue"

p.s. Världen lutar inte lika mycket nu som då! Det kan väl vara en bra grej d.s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0