åhåhåh klagokrax

Skulle skriva något värt och roligt men blev avbruten i tankegångarna av en blåhårig Kate Winslet på tv, hon är bra hon, blev avbruten i dessa tankegångar av Frodo-killen från sagan om ringen. Buuuu frodo. Och sen glad igen tack vare Mark Ruffalo, ja det är eternal sunshine of a spotless mind men jag ska tvinga mig å stänga av den för jag måste ju se hela och en timme är redan försvunnen av den. Åååååh. Men man ska respektera bra filmer osv. Man ska.

Annars gör jag inte så mycket förutom att stressa runt varenda sekund av dagen utan att göra så mycket åt stressen, spela teater, träffa söta vänner som är fina, lyssna på bra musik och p3, ångra mig och sen ångra mig igen. Och juste, idag dog jag typ. Trodde att jag skulle, vätskebrist eller något sånt, det är lugnt nu så jag dog inte. Men ett tag var det nära! (Inte så mycket).

Älskar att jag låtsas att en parantes är en mening och blir lite kär i mig själv på dubbelhaksbilden något inlägg ner. HeHEHheheHEH. Imorgon ska jag mysa med ellen, i en beslutsångest. Ses å hörs å så vidarå. PUSS



p.s. Nu ska jag lägga upp ett sånt där bra inlägg med bra bilder som är bra (se ovan) för DET ÄR DAGS! Länge sen sist juuuhuuu. d.s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0