snöregnapril

Gör inte någonting för någon annans skull än för din egen sa hon, och följde inte rådet själv i en sån där stunds idioti. Inte kan man jämt vara smart och klok och distanstagande, man borde inte det heller. Inte alltid försöka skydda sig själv hela tiden. Men vem ska då skydda en, liksom.

Jag saknar en fin föreställning från cirka ett år sedan jättemycket efter att ha blivit påmind om den från ingenstans, blir trött på folk som säger vart när man ska säga blev, blir trött på mig själv - men inte egentligen eller jämt, bara när jag har tid å skriva på bloggen, på natten. Så persikan får all bitterhet haha. Nej så ärde väl inte, hoppas jag. "Jag saknar henne. Jag saknar henne varje stund jag inte är med henne. Jag skulle ju skydda henne, jag skulle ta hand om henne. Det är mörkt här. Det är mörker här.", lite så gick någon monolog i föreställningen tror jag. Åh vilket minne höhö, jo det blir så när man tycker mycket om något! Mitt hjärta stannar här hette den och den här låten var med:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0