skyll dig själv osv

blir nästan rädd för mig själv som krigat så himla hårt och skrivit omöjligt många inlägg på samma gång med otaliga stavlfel pga HETSIGHET. varför vara lugn när du kan vara hetsig, säger mitt undermedvetna.
men nu ska jag faktiskt sova på riktigt. alldeles strax
när jag ändå är igång på bloggen (FÖR EN GÅNG SKULL) ska jag avsluta mitt rus/min streak med liszszt

bra saker:

Håkan Hellström
livet.
hallon och sockerströdda kakor
gamla logginlägg på facebook
skrapade knän (=vår)
kaffe HAHA skrev oavsiktligt kagge

jobbiga saker:

att melissa horn är mysig men ändå inte rätt
ps-het
gamla logginlägg på facebook
skrapade knän
knäppt väder (= vår)


slutsats:
inget är ensidigt, allt har en fot i båda världar, allt som är BÄST kan också vara SÄMST och den slutsatser i den stilen nivet sådär. egentligen faller allt under bägge kategorier

Kommentarer
Postat av: malzi

melissa horn borde ligga på en "saker jag hatar" lista. USCH!!!!!!!

2012-04-05 @ 10:45:37
URL: http://moremalin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0