näh / moonriver

såhär ser jag +  småbröder ut när jag vill ta kort. de ska styla med att "slåss" och jag försöker le lite i bakgrunden.
okej nä min kära persika jag tror jag är tillbaka på riktigt denna gång och vill inte vara ifrån trots att det mesta som skrivs är irrelevant. irrelevant mot vad? ja egentligen relevant i livet så man får väl ändå.
vill åka någonstans där det är varmt och så så man inte behöver tänka på något speciellt eller någon speciell. det kanske skulle vara bra? jag kanske tänker för mycket ändå. hade ett samtal och fick höra att "tjejer tänker så mycket och killar bara gör", nu kanske inte jag gör personen i frågans åsikt rättvisa men det spelar ingen roll för just den meningen i sig hör man ganska ofta.
det kan väl inte stämma? varföööör envisas folk med att förenkla allt så hårt? killar har väl också en hjärna osv? HAHA ja. uppenbarligen. det är väl onödigt att förenkla bara för att man har ett behov av att förklara allt? kom över dina behov av förklaring och acceptera istället, typ. det låter ju bra. förtydlingar och förklaringar är självklart asviktiga (jag behöver ju dem ocksÅ?!) men inte ska väl de ta över tanken att acceptera. nä. nu ska jag på bio på riktigt.
pkpkpkpk (pusskram) hejdoooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0