come, come, come back soon / text om att allt börjar hos en själv / godnatt

börjar nästan bli löjligt hur mitt persiko-skrivande kommer så stötvis. nästan. inte än.

det är kul att många tycker om att titta.
låta.
egentligen hör de ju inte, eller så.
men du hör iallafall
kikar lite kanske
då är du söt för nyfikenhet klär dig så bra

även!; när jag vill bli trött och sur och så vidare i all oändlighet på människor som är "dryga" pga olika anledningar tänker jag på dave grohl som blir mer och mer en förebild i att leva (fresh pots) och hur ofördömande han brukar vara..? frågetecken för människor brukar aldrig vara ofördömande. jag läste något citat som kan vara rätt/inte rätt men det var fortfarande något han kunde ha sagt såatteh.
det handlade något om guilty pleasures och att han inte trodde på dem för att man borde kunna göra vad man vill utan att skämmas. jävla normer. det är ju sant, tänkte jag iallafall. så länge man gör det för att man själv vill. jag tror dock folk har lättare å acceptera tabu-belagda saker hos andra om man vågar stå för det helt och fullt, då verkar det inte så konstigt liksom. som vanligt börjar allt hos en själv. ååååh jobbig men viktig insikt att få hela tiden för man glömmer hela tiden. hejsdå! nu ska jag sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0