och skyll dig själv för folk vill gärna

Båda Sidor Nu upptäckte denna låten i helgen. såg den på elsas ipod, kopplade inte att det faktiskt var håkans version av Both Sides Now utan trodde naivt att det var ett ascoolt sammanträffande. elsa sätter på den, jag inser, jag gillar, blir glad. den var ju fin och håkan är ju fin och go och mysig och jag tikker om honom.

för övrigt är denna film otroligt bra och fin;
(ja gif:s är bäst. nej ryan gossling bör inte ha så kort hår (men passar i allt i slutändan) och det gäller för många andra killar i världen. ja, ryan kan antyda övertydligt att han själv (hans karaktär i filmen) är attraktiv och komma undan med det, ryan är ju trots allt ryan)


och nu är mitt internet så pass segt att jag säger hejs då! kram och puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0