4. Sju saker som korsar dina tankar ofta.

vilken svår lista jag valde att göra! lite eftertanke där, men nu ska jag väl köra på.

1. har jag något att läsa på? har jag något jag måste skriva?? klart jag har, åh vad är det jag glömmer??? - så fort jag får en ledig minut eller två

2. om jag ändå kunde sjunga skulle livet nog vara lite färggladare. eller inte, men det skulle vara kul

3. varför analyserar jag saker så ofta?

4. undrar vad hon/han/de tänker just nu. är de lyckliga?

5. mat är gott och bra. varför förstår inte alla det?

6. awesome music being awesome.

7. varför tar så otippade saker upp så mycket av mina tankar? tokigtlokigt.

nu blev det ett antal frågor här trots att mina tankar ofta brukar gå i konstateranden. ville bara påpeka för det var ju lite kult!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0