festen är över, dekadens

festen är över indeed. hej vad jag är trött. otroligt. trött. slut överallt. man får ha såna dagar också, tycker jag. förra veckan tog alla krafter, men på bästa möjliga underbaraste sätt. jag och louise har stora planer för framtiden, det kan inte bli annat än awesome. just saying. JL hohohoho. alltså nej, men livet är fint. och mystiskt, väldigt knäppt. knäimpulser. å sånt. cupcakes glasyr är för gott också, philadelfiaost och annat spännande. men nu ska jag dricka kaffe. för gott det också. fjärilspussar.

det var länge sen jag gjorde detta, så det var fett jäkla dags nu. klicka på bilden, för tusan. k k k klicka!
"jag har ingen omslagsidé
sorry /martin"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0