nizZZzzzZZze

fick två klagomål på min blogg igår.
nr 1. har du bara bilder på män? är det allt din blogg består av? (nej.)
2. varför har du inga bilder på ewan mcgregor??

ja mina vänner. bilder på män är kul och jag är medveten om att min blogg är fylld av sådana men alltså.. det är ju nice. och ja, dåligt att ewan inte kommit med, men det kommer! det kommer. när vi ändå är inne på detta ämne, när hände detta???????????????? ?? ?EQ?Odspkfopfdosfmd (se bilden nedan). när blev mr. Neville Longbottom pojken från harry potter filmerna personen på bilden?
jag vet inte. men jag vet att typ absolut alla män i harry potter är asbäst. det är ett absolut. ärdu en man i harry potter filmerna ärdu asbäst och coolast (om du inte faktiskt är harry potter. då suger du. förlåt alla hary potter fan som kommer hata mig för evigt nu men alltså. på riktigt. daniel radcliffe? ne)


Kommentarer
Postat av: stin

tänkte lite på dig.

hoppas du mår bra, min vän.

puss.

2011-07-12 @ 17:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0