well, such is life

alltså man måste ju faktiskt skriva lite om det gångna året efter nyår. det hinner ju hända så mycket på ett år! 2010. åh vilket år det har varit. alltså verkligen, ett rejält år kan man säga. om jag tänker tillbaka idag till 1 januari 2010 kommer jag bra ihåg hur jag mådde och ganska bra hur jag var överhuvud taget. det är skönt å se det, att se hur man var då och hur man är nu. hur allt var då och är nu, runt omkring liksom. lite så.. jag är inte så bra med ord men 2010 har iaf varit ett väldigt händelserikt år, ett väldigt förändrande år med många saker som jag har förstått på ett annat sätt, ett väldigt fint år. ja ett väldigt väldigt fint år på så många sätt.
i april var jag väldigt rädd, av många anledningar kanske men mestadels av en tror jag väll, jag är glad att jag inte behöver vara det längre. inte rädd för just det och inte på samma sätt. hela mitt sätt att se på saker har förändrats. jag kan inte samanfatta mitt år med ett ord, men jag kan säga att jag växt en massa och upptäckt men massa. jag har lärt mig och är väldigt medveten om att jag fortfarande gör det. jag är glad över 2010 och allt som det året har innehållit (oj stavar man innehålligt eller innehållit????!). jag är glad att det slutade på ett sånt fint sätt.
hoppas ni mår bra (ja, trots att det är nyårsdagen, bigger picture!). puss!

jag älskar min mamma, trots att hon sällan förstår mig eller vad jag menar (haha) så är hon den finaste jag har.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0