var inte rädd för att jorden ska gå under inatt. det är ju redan imorgon i australien

hej. hatar macs tangentbord lite. dlmskfdmsk. men detta är icke min dator så sånt är livet.
tänkte skriva ett hej godmorgon det är morgon inlägg imorse när jag för en gångs skull var vaken i någorlunda rimlig tid men satt ist å kikade på asfina klipp med russel brand och adam sandler. älsklingar. det var ju trevligt, eftersom de är trevliga. fast det vet jag ju egentligen inte men jag kan tänka mig! sen kikade jag lite på gatumusikanterna med min man och det var ju trevligt det med. och sen psykade jag lite med henne också. och sen åt jag lite glass med henne och nu är malin hemma och inte jag. känn hur uppdaterade ni är.
nej jag är inte hemma men jag har något ännu bättre. en liten box det står OPTIMISTER med "62 tänkvärda kort" i som är fin. det är ju kul med posivitet. det kändes inte som ett ord och jag insåg nu att det inte alls är posivitet utan positivitet. posivitet låter mer som något som har med ägande att göra såatteeeee. livet leker i varje fall eftersom jag posivitetar (användning av mitt nya ord. eh he he) 62 positiva kort. nice.
PUSS Å KRAMARARARAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0