kanske ett av dem mest plottriga, köttiga, måste-få-med-allt-på-en-gång, inläggen på min blogg.


edward. i want. to marry you. hur kan vi inte ha såna här män i sverige? fmjsdölmölsmrtpfes,md förstår inte ens.
har varit på stan och handlar nödvändigheter idag. två zvarta zuper z-enkla klänningar, en senapsgul, två skor som bildade ett par och fem strumpbyxor. ska starta "mission: testa vilka strumpbyxor som är bäst".
The Ark – No Uriel
her är skorna. älskar att mina fötter ser ut att vara lika stora som pippis. men det är ok. gjorde en asfin gif med mina skor men den var för stor och jag har ingen aning om hur man gör den mindre så den gif:ade inte på bloggen. rörde sig inte alltså. sorg.


sen låg jag på golvet och hade kul med min kamera
"fun fun fun think about fun" -rebecca black


lite klänningar. lite lat ihopklippning som failade men inte orkade ändras. en katt.

skaffade snelugg och blev distraherad mitt i ett kort.



min dokumentering av kläder steg för steg, inklusive distraktioner och dyl. pussOCHHEJ!!!!
The Ark – No Uriel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0