det är fest nu, hos mange mange mangeeee

alltså. varför. har. jag. den. låten. på. hjärnan. "fest hos mange fest hos mange"
tankar tankar tankar.
jag har tagit en paus. bara så nivet. inte från tankar (haha "för det är ju möjligt") utan från annat. det är skönt. tycker om mcdolands reklamen när den söta tjejen går fram till killen som tycker om henne (?) och säger typ
"kan jag få en pommes frites"
och han får värsta chockade, förstörda uttrycket för han har inga pommes. hahahah mat kärleken i den reklamen.


nu sitter jag å lyssnar på jose gonzalez "hand on your heart" cover som är så bra så bra. "well it's one thing to fall in love but another thing to make it last, i thought that we were just beginning and now you say we're in the past" lalala osv. den är väldigt fin tycker jag. jose med. mhmmm.

förut en kväll hade jag sådär tråkigt som jag får i vissa fall när klockan blivit mycket och jag är utan sällskap och dååå gjorde jag ännu en lista. det var roligt. tänkte publicera den nu, för det är lite komiskt med mig och mina listor tycker jag. men det kommer iaf nu snart. så n i v e t l i k s z s z o m. (haha kul att den aldrig kom upp och även försvann från utkast. blöhöpp)
puss och kram och hoppas ni mår bra!

Kommentarer
Postat av: fridis

I ålså löv den reklamen. BARA FÖR ATT MAN KÄNNER IGEN SIG! Ska vara lite nyttig och vill skita i pommes, SÅ KOMMER EN MOGEN MAN MED SKÄGG OCH VILL HA! Kommer inte hända oss dock, vi ska alltid beställa hela menyn. Fan, det var nått jag skulle skriva. Inte om reklamen, om nått annat.. Jo jag vet! Tänkte att jag skulle hänka på din paus. Borde nog det i alla fall..

2011-08-15 @ 21:44:15
URL: http://frajzi.blogg.se/
Postat av: Anonym

det kommer definitivt aldrig hända oss då vi ALLTID köper hela menyn utan att skämmas. det är bara å hänka på min paus, det är ganska kul nu såhär i början i varje fall. sen kan du hoppa av om du känner att pausen inte passar in så bra liksom!

2011-08-15 @ 22:58:07
URL: http://jessicaspersika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0