You make my dreams

idag fick jag ett infall att jag ville ta kort på mina favoritskor eftersom jag blivit smått beroende av killklack på sistonde. och av skor över huvud taget, vet ej vad som hänt? jaja skor är underbara så (hehe). tänkte iaf lägga upp nåra bilder nudå, dom blev lite mörka och blablabla men så kan det ju också bli! försöker inte vara någon wannabe modeblogg därav krävs inte bra kvalitet på bilderna tycker jag!!

dessutom undrar jag varför färgen lila inte syns på bild?!? alltid, alltid, när nåt lila fastnar på bild; skor, nagellack, vadsomhelst, ser det blått ut. eller ja. aldrig lila iaf. why? skummt ju.
men jaja okej, här är några av mina favoritisar!
:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0