så kan det va

idag har varit en utmattande dag, men på ett bra sätt, som alla dagar då. undrar när jag kommer komma in i "rytmen" med allt? vet inte, men jag överlever, sova får man göra när man dör! jag är så himlahimla tacksam att vi inte har fått något att jobba hemma från skolan. det gör faktiskt stor skillnad! har märkt att jag bombar bloggen med bilder& videosar, men vaddå, jag gillar ju sånt. det är kul! det säger mer än text för det mesta (tycker jag).
imorn ska jag gymma med vilmis, det ska bli trevligt för henne har jag inte träffat på dagar å år känns det som.. överderv väll liite då. dessutom sitter det aldrig fel å gymma, skulle vara fint om jag kom tillbaka till som jag var för ca 1 år sen, 1,5? då menar jag konditionen mest, men gärna resten också. gärna.
det är också kul att min mama har blivit typ kändis med sin översocialhet+global då alla frågar mig om det är min mamma som jobbar där och hon hela tiden frågar "känner du den och den och den? ja jag också, dom brukar fika på global" haha! nej nu ska jag duscha sen sova. soooooooovaaaaaaaaaa<3<3<3<3
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0