words fall through me, and always fool me

ja idag var en lite speciell dag men ja. jag var glad iaf. glädjen från igår liksom hängde kvar så det var ju fint. sen hade vi sång då vi sjöng upp för resten av gruppen, alla hade typ panik ångest och grejer så det var ju duktigt. haha nejdå men alla var duktiga och det var jätte fint!!! mysipys.
ikv ärde grey's, huuuuur braaaaaaaa? väldigt. jag har bj kvar sen härom dagen men vet inte om jag borde vara duktig och spara det? dilemma. fast ne. nu ska jag lyssna på underbar musik och njuta av att det 1.är sovmorgon imorgon hihiihiiiiiiii och 2. lov nästa vecka!!
förresten. är förkortningen till How I Met Your Mother HIMYM eller är den HIMYM? min smått efter-flötet vän sa att det är en förkortning jag själv hittat på, vilket inte är sant. ville bara säga det lite sådär. tack.
PUSSDÅÅÅ!

klicka på klänning-bilden så kommer ni till ett jätte mysigt soundtrack


Kommentarer
Postat av: Rikardvanessa

Great work! It very impressive. Your web site is helpful. All the best!

2011-09-05 @ 13:10:31
URL: http://rikardvanessa.blognownow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0