you have bewitched me body and soul and i love.. i love.. i love you

nu har jag varit ute och övningskört med moder min, världens finaste är hon. om ni undrar så ägde jag sönder, eller, jag startade bilen utan motorstopp. MEN DET ÄR SVÅÅÅÅÅRT. det är förresten helt underbart å läsa gamla inlägg, speciellt dom jag kommer ihåg vad jag skrev om och dom som är allmänt jätte fula. man blir så glad, he-he. fint stolthet och fördom inlägg, den filmen är fan farlig för att den är så bäst. makes sense. nu ska jag övertala arina att gå på bio med mig, orka mitt bio beroende. orka mitt missbruk av ordet "orka". nej men ha en fin kväll!! MASSA PUSSAR

(vi såg en film med klipp dom filmade i polen idag när vi skulle spela upp vår föreställning. det var. som det var. åhdå.)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0