så smart tjej (chey)

jag orkar inte skriva något om helgen. den var fin, den var skön, den var mysig, den var lite vad jag behövde trorja. den försvann fort. JAG UPPTÄCKTE MÖRK CHOKLAD. eller mörk å mörk, men det var inte mjölkchoklad såå. mumsimums.
förstår inte varför senaste inlägget kom 2 times, blogg.se gör ju lite som det vill. har försökt plugga hela dagen men motivationen finns inte någonstans, har iaf nästan skrapat ihop hela svenska grejen, nu har jag bara den stora roooooooooligaaaaaaaaaaaa alexander den store uppsatsen kvar. "bara". haha äsch jag klagar inte (nå mer), imorn är jag helt ledig å då ska jag försöka!! har för övrigt gjort en mysipysig playlist på spot i fy. den är jättemysig å bra att ha i höstmörkret känner jag. pussaar å kramaar

bilden
: choklad mumsen plus förvånad tjej, var det, sen kände jag att bilder var för o-okej å tog bort den.:) det är fint att jag lägger upp bilder på när jag håller i choklad på min blogg, fast ändå inte så fint? varvar icke-okej-snygg bilder(audrey, marion, osv) med osminkade-choklad bilder meneeeeh ja. så kan det va.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0