ljuset i mörkret är playlistan på spotify. tack gode att inte det också failar

allt det där glada jag skrev om att alexander den store arbetet kanske inte var helt utom räckhåll? gone. ångest. jag har aldrig varit så oförstående om ett skolarbete förr. det ska vara inne på fredag och jag kan inte börja. går inte. imorgon ska jag till min "bonus" farfar och lära mig om alexander, hoppas det hjälper......... men sen ska jag stressa till teatern och antagligen skriva klart arbetet på natten efter det. men det blir nog bra.. man måste väll bara komma igång. så nu vet ni om mina fina skol-problem. kul va?? men det är det enda i mitt huvud just nu, så kul är jag! men seriöst, det är inte ens kul. "god natt"

(puss)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0