i don't see what anyone can see in anyone else but you

haha åh jag är så glad, allt går så bra och trots att vissa saker krånglar till sig så gör det inget för det får gå som det går känner jag lite, och det känns bra att kunna släppa taget för en gångs skull. det känns skönt. jag upprepar alltid samma ord en massa gånger i texter, det är irriterande, ville bara påpeka det. känns som det här inlägget kommer bli jätte random men så kan det gå..
jag taggar sönder allt nu för tiden men det är kul ändå, övertaggad tjej hela tiden, typ så. dum av dig taggar sönder mig haha, men hur kan man inte av den låten? musik är bäst, musiker är awesome (viktig orelevant men ändå relevant fakta). jag saknar en massa människor men klarar mig ändå fint för mina vänner är så fina! när melina var här i fredags pratade vi om en massa stora jobbiga frågor och jag fick lite panik men haha, om man tänker på den större bilden, gällande vilket problem som helst, och sätter allt i ett annat perspektiv brukar det vara mycket lättare att inte haka upp sig på små problem.

just saying, nu har jag inget mer jag orkar skriva för jag orkar tyvärr inte dryga sönder min blogg mer, PUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0