ha det så kult

igår var min fina melinis här och hälsade på i mitt stökiga rum, vi pratade (jag typ kunde ej sluta), kollade på HIMYM och spelade piano, med andra ord en fett fin kväääääääll. mysipys. sen var hon tvungen att åka och jag blev helt desorienterad och vaknade 20 över sex på morgonen utan att fatta vad som hänt riktigt. men det är.. normalt.
nu sitter jag här och funderar över hur jag ska få ihop dagen, måste vara effektiv vilket inte är min starka sida.. på lördag morgnar iaf. ("morgon") men FÖRST ska jag ut med hunden, sen får jag oroa mig över planering.
imorgon ska vi spela upp polen midsommar pjäsen på CuLturen, det blir nog fint i hope, kom just på att min planering kräver ännu mer planering nu. i alla fall så framkallade jag världens finaste bilder från min engångskamera igår, så himla lycklig tjej haha satt å bläddrade igenom bilderna typ 20 tusen gånger. sad att inte alla kom med men jag var glad ändå. det var allt. PUSSSSSSSSSSSSSSS

p.s. kommer aldrig släppa "ha det så kult på restaurangen", den är för bäst. fyi. d.s
p.s.2. jag missbrukar frasen "vill du gifta dig med mig" lite upptäckte jag igår, men men d.s.2.

Kommentarer
Postat av: mallz

vill du gifta dig med mig?

2010-10-31 @ 09:51:24
URL: http://moremalin.webblogg.se/
Postat av: Mansi

ja men jag kände att jag behövde fråga det i alla fall! min gulletuss. Du vet väl om att jag tycker om dig?



P.S .... torsdag... då ... jäklar... blir det... hett...heheheheheh D.S

2010-10-31 @ 18:16:56
URL: http://moremalin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0