ajajajaj

jag har sån huvudvärk att jag snart svimmar men grejen är, förutom huvudvärken som kan slänga sig i närmsta brunn (eh kan man säga så? ja.), att allt är så fint. så himla fint. jag blir lite ledsen ibland när jag tänker på vissa saker som igår när jag skrev en massa text som inte gick att förstå, men jag accepterar ganska snabbt hur många saker är. alltså sånna som man inte riktigt kan göra något åt, man ska inte acceptera sånt som inte känns bra, men vissa saker är bara vad dom är. och om man accepterar sånt blir det inte lika jobbigt. alls. do i make any sense?
vet inte. men nu ska jag läsa no:n för imorgon är troligtvis redovisningen, wish us luck.............. hehe. puss!

kvinnan till vänster på bilden är världens finaste, underbaraste, mest facinerande människa. det är min gammelmormor och jag älskar henne con todo mi corazon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0