sing, let's sing a song

aaaaaaaaaah jag får deja vu hit och deja vu dit (och deja vu ner i diket) hela tiden, jag tror min hjärna har fått lite värmslag. alltså jag får också deja vu om det jag skriver, när jag läser det senare typ "det där har jag redan skrivit en gång" och ja det är ju sant, den gången jag skrev det. men nej, det är så förvirrande.
och klockan är ganska mycket. jag är lite ledsen att min morgonpigghet efter polen inte höll i sig, back on the nattuggla track. bra/dåligt/bra/dåligt?!?! haha jag orkar inte.
jag vill inte sova :( jag vill inte göra nåt, jag orkar inte göra nåt, det enda jag skulle orka är väll sova men då måste jag gå upp och borsta tänderna. jobbiiiiiiiigt. do you feel my pain? dygna är bäst, då kan man bara sitta uppe och göra absolut galet onödiga saker hela natten, och man har all tid liksom. att göra mindre galet onödiga saker också.

maja alderin är bra. brabrabra. ni kan ju lyssna på henne på myspace tycker jag lite. eller vilka ni, det är typ 4 som vet om den här bloggen...awkward.. äsch gå in på hennes sida bara. godnatt.

p.s. will smith är.. bäst. underbar. varför är mitt ordförråd så litet? d.s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0