nån gång ska jag skriva ett helt inlägg i rubrik-spacet

hallå hejsan hello halihalå tjena. hej.
jag smälter fortfarande allt efter polen men jaja snart börjar grejer hända igen, måste bara få ta igen mig lite haha.
jag ska till london snart, med min syster (eller halv syster men ja). ÅH VAD GLAD JAG ÄR FÖR DET, hon är så söt hon. men inte än, imorgon ska jag jobba dock! money is needed känner jag. very needed. sen ska jag shoppa, mindre smart med tanke på pengar grejen men det glömmer vi.
jag har suttit och kollat lite på mina och malins videobloggar, dom är fina. den sista är helt svart för vi hade ingen lampa tänd och så men det är ju också genomtänkt. haha saknar min mansi jag, det känns konstigt att inte vakna varje morgon av att hon ska springa på toa.

bilden är tagen i polen och har en fin historia bakom men.. den tar vi inte nu. puss.

Kommentarer
Postat av: Mansi

Jag drömmer sjuka drömmar för att du inte sover bredvid mig :'( jag saknar dig min frusi!

2010-07-14 @ 22:00:37
URL: http://moremalin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0