har fortfarande inte sett stolthet och fördom oijdlskwdmk

allting känns lite konstigt just nu, inte dåligt direkt, konstigt, men inte heller direkt bra.. fast jag vet inte, förvirrande. fast egentligen inte, ååh jag har inget bra beskrivande ord!!! det blir bättre sen, eller vad säker ni bko? nej nu slutar vi geeka oss.

idag har mina fina små bröder (ja, särskrivningen var med flit. små-bröder.) som jag inte sett på mer än 4 hela långa veckor kommit hem. det var mysigt å se dom igen, så ikväll har jag busat runt med dom, dom är bäst. puss.
IGÅR VAR JAG PÅ BIO, har saknat bio när vi va i polen (haha. vi såg förresten eclipse men den räknas fan inte). vi såg knight and day och jag har, till min stora förtvivlan, gått över till att gilla tom cruise. jag visste att det skulle hända, jag visste, ändå såg jag filmen!! det vare värt, den va skitbra. så kan det va :)

imorgon ska vi fira min lilla bebshi kusin som fyller 1 år, han är världens sötaste unge. kasper heter han (fast egentligen leo, enligt mig.) och sen ska jag (förhoppningsvis) bada för första gången i år i västerås.. m.m. vi får se - i'll keep you updated.

så nu vet ni en massa om allt det superväsentliga jag har för mig, kanonkul! haha gud vad bitter jag låter.. pusspuusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0