Day 06- Favorite super hero and why

alltså detta var inte lätt. för det första vet jag inte så många men vill ändå välja en bra?! haha dilemma. nej men jag vill nästan säga jokern bara för att heath ledger gjorde honom så bra att jag inte ens orkar skriva om det men han är ju faktiskt skurk. skurkar är mycket roligare hjältar är ju tråkiga. super hjältar och skurkar är så mycket nostalgi att jag blir lite varm i hjärtat men jag kan faktiskt inte välja nån favorit superhjälte för att skurkar helt enkelt är bättre.

osvosvosv

Kommentarer
Postat av: melina

amen.

2010-12-18 @ 21:51:03
Postat av: jessica

indeed

2010-12-22 @ 18:40:37
URL: http://jessicaspersika.blogg.se/
Postat av: Mikkelmari

Hi there and nice greetings from Germany. I saw this really good site and thought to sign the guestbook. So keep up the good work - I already added the site to my personal favorites.

2011-05-26 @ 07:48:09
URL: http://mikkelmari.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0